S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.

Novinky :

arr3Špeciálna ochrana Pečene GUARDIAN opäť dostupná ;)Kvalitný doplnok určený na ochranu a podporu vašej pečene, rovnako aj pre ochranu vašich orgánov.... arr3Novinka v Ponuke Švajčiarske Peptidy NouveAuxNouveaux switzerland je popredným švajčiarským výrobcom Peptidov určených pre výskum a lekársku... arr3Testovali sme Bioniche USA. RoidTEST dopadol výborne !Nazdar Chalani, Konečne som sa dostal k dlho sľubovanému testu Bioniche Pharmy. Niektorí ste si ich... arr3Prečo nikdy nekupovať FAKE roidy ?!Nekupujte FAKE, v niektorých prípadoch vám hrozí smrt.... Je veľmi dôležité, aby ste vedeli, čo...

KONTAKTY

eshop.elitelabs@gmail.com
napíšte nám

» Často kladené otázky
Najčastejšie otázky od našich zákazníkov :

Otázka č.1 :

Mám u vás istotu že mi objednávka príde ?

Odpoveď :  Sme na trhu už viac ako 3 roky, a to aj kôli tomu , že sme si u zákazníkov vybudovali dôveru. Dôvera a serióznosť je alfa a omega každého úspešného obchodu. Nikdy by som si nedovolil nikoho z vás oklamať.

Otázka č.2 :

Prečo musím platiť za objednávku prevodom na účet ?

Odpoveď:  Ako som v predošlej otázke odpovedal, je to o dôvere. Pochopte, aj ja musím mať istotu , že tá objednávka  príde tam kam má , a nebude sa povaľovať niekde na pošte len kôli tomu že si to zákazník rozmyslí. Pár krát sa stalo , že sa po dohode a dlhodobom prosení zo strany zákazníka dohodlo na dobierke. Samozrejme že zákazník si to neprevzal, platilo sa poštovné 6euro , potom to stálo na poste 18 dní a nakoniec sme museli zaplatiť aj vrátne- poštovne 3eur. Celkovo vznikla škoda 9euro + tovar držaný na pošte 18dni. Ten konkrétny produkt mohol dostať niektorý zákazník, ktorý mal o to skutočný záujem. A verte že takých prípadov bolo veľa. Ak si vy, od nás vyžadujete serióznosť musí to byt obojstranné :)

 

Otázka č.3 :

Ale pre mňa je výhodnejšie platiť dobierkou. Je to možne ?

Odpoveď : Pokiaľ si náš verný zákazník, a pár krát si už u nás nakupoval, nebude problém sa dohodnúť na dobierke .

 

Otázka č.4 :

Prečo mi nepríde objednávka hneď na druhý deň ?

Odpoveď : Ani Rím nebol postavený na druhý deň :)- bol to len vtip. Ja vám veľmi dobre rozumiem a tiež keď si ja objednám napr. oblečenie tiež by som to chcel mat na druhý deň. U vás je to o to ťažšie že za tovar platíte na účet a bojíte sa že vás oklameme. Ja to plne rešpektujem a rozumiem Vám.

Ale prosím Vás, buďte trpezlivý. Zákazníci ktorí sú s nami už roky, vedia že im objednávka vždy príde. Niekedy sa stane že neodhadneme skladové zásoby a kôli vysokej popularite produktu sa produkt rýchlo vypredá. Ale nie je to nič vážne do par dni je produkt ( vo väčšine prípadov) u nás, a hneď vám ho môžeme odoslať.

 

Otázka č.5 :

Mám istotu že nepredávate FAKE produkty ?

Odpoveď : FAKE Nikdy ! Keď som zakladal powerhouse.sk , jednou z hlavných myšlienok bolo ponúknuť zákazníkom iba kvalitu. Na kvalite naozaj záleží. Pretože iba kvalitne produkty ti môžu priniesť kvalitne výsledky, bez nejakých výraznejších vedľajších účinkov. Uvedomte si , že to čo si dávate do tela, sa odrazí nielen na vašich výsledkoch ale hlavne na zdraví. Preto by vám malo záležať na tom aby ste užívali iba kvalitne produkty.

 

Otázka č. 6:

Čo ak sa stane že mi zásielka nepríde ?

Odpoveď : Zásielka vám vždy príde. Ale ak sa náhodou stane že nepríde, je to len a len kôli týmto dôvodom :

1. Uvádzate do objednávok nesprávne tel. číslo . Kuriér sa vám snaží dovolať ale bez úspechu. Keď že kuriér ma toho veľa na práci, urobí tak 2-3x a ak to nedvíhate zásielku nám pošle späť k nám. A potom musím čítať výhražné emaily, ale pochopte že to nie je moja chyba.

2. Uvedený nesprávny variab. symbol - číslo vašej objednávky . No a to je kameň úrazu. Je to veľmi dôležitá vec. Pretože ak príde platba a ja neviem komu patri, nemôžem ti potvrdiť ani odoslať objednávku. A potom opäť musím čítať výhražné emaily , ktoré nie je 2x prijemne čítať. Ale opäť je to vaša chyba nie moja. Ak nemáte možnosť zadať variab. symbol napíšte to do poznámky. Alebo napíšte do poznámky aspoň meno na ktoré je obj. vytvorená.


 

Najčastejšie otázky týkajúce sa Prohormónov :

Otázka č.1 : Ako mám užívať prohormóny?

Naša odpoveď : Za predpokladu, že máte 21 rokov (vo výnimočných prípadoch aj menej) držte sa nasledujúcich odporúčaní. Väčšina prohormónov má polčas rozpadu 6 – 8 hodín, je preto vhodné úžiť ho potrebný čas pred silovým výkonom. Podľa spätnej väzby od našich klientov je vhodné jednotlivú dávku užiť v dvoch dávkach počas dňa. Prvú ráno, druhú o šesť hodín neskôr.

Neodporúčame užívať prohormóny menej ako 6 hodín pres spánkom. Môže sa to prejaviť zvýšenou aktivitou a zhoršením zaspávania a hĺbky spánku.

Otázka č.2 Práve som dokončil svoj cyklus a PCT, môžem okamžite začať ďalší cyklus?

Naša odpoveď : Nie, odporúčame dať telu prestávku ďalších 30 dní, aby sa úplne zotavilo a plne obnovila hormonálna rovnováha.

Počas cyklu dodržiavajte nasledujúce pokyny:

  • Vyhýbajte sa konzumácii alkoholu
  • Dodržiavajte dostatočný pitný režim
  • Zvýšte príjem kvalitných kalórií
  • Konzumujte minimálne 2-5 g bielkovín na jeden kilogram Vašej hmotnosti
  • Spite minimálne 8 hodín denne
  • Tvrdo trénujte
  • Konzumujte doplnky na podporu pečene
  • Nezabudnite na PCT

 

Otázka č.3 : Môžem popri užívaní prohormónov konzumovať iné doplnky výživy?

Naša odpoveď :  Áno, určite, odporúčame konzumáciu multivitamínov, rybieho oleja, kreatínu, gainerov a proteínov.


Otázka č.4  Čo ak v priebehu cyklu ochoriem?

Naša odpoveď : V takom prípade odporúčame vynechať dávkovanie na dni nutné k vyliečeniu sa z choroby. Je lepšie stratiť tri dni, ako zbytočne riskovať oveľa dlhší výpadok. Treba si uvedomiť, že prohormóny fungujú v kombinácii s kvalitným tréningom, stravou a regeneráciou, pokiaľ Vaše telo bojuje s chorobou nie je 100% schopné spolupracovať.


Otázka č.5 : Aká je detekčná doba prohormónov?

Naša odpoveď : Bohužiaľ, neexistuje presne stanovená detekčnosť jednotlivých prohormónov. V literatúre sa najčastejšie stretávame s informáciou 24 – 310 hodín od poslednej konzumácie produktu.

 

Otázka č.6 Sú prohormóny zistiteľné testom?

Naša odpoveď : Ak myslíte testy zamestnávateľa na zistenie toxických látok v tele, môžete byť pokojný, prohormóny sa týmto testom nezistia. Na detekovanie týchto látok sú nutné drahšie výskumné testy. V prípade, že ste športovec organizovaný v športovej federácii, treba si uvedomiť, že tým, že prohormóny konvertujú na skutočné hormóny, odrazí sa tento jav na pozitivite dopingového testu.

 

Otázka č.7 : Aká je trvanlivosť balenia prohormónov?

Naša odpoveď : Priemerná životnosť jedného balenia sú 2 – 3 roky. Uchovávajte prosím Vaše doplnky v chlade a v tme. Chráňte ich pred vplyvom vlhkosti.

 

Otázka č.8 : Je nutné trénovať pri užívaní prohormónov špecificky:

Naša odpoveď : Určite Vám kvalitný tréning pomôže. Nesmiete zabudnúť, že cvičenie poskytuje telu stimuly k rastu, čím ich bude viac, tým bude telo lepšie na ne reagovať.

 

Otázka č.9 : Ako sa mám stravovať počas cyklov?

Naša odpoveď : Odporúčame zvýšiť kalorický príjem o kvalitné makroživiny. Jedzte 6 – 7 jedál denne, konzumovaných každé 2 – 3 hodiny. Odporúčame dodržiavať nasledujúci pomer zložiek stravy: Bielkoviny 30% - Sacharidy 60% - Tuky 10%

Dôležitým faktorom je konzumácia kvalitných bielkovín (2,5 g na 1 kg/TH), pretože väčšina prohormónov zlepšuje proteosyntézu. Vyberajte si výberové zdroje ako je kuracie a hovädzie mäso, ryby, vajcia, tvaroh a proteínové prípravky.

 

V prípade akýchkoľvek ďalších otázok nás neváhajte kontaktovať emailom - eshop.pharma@gmail.com  alebo na našom Online-chat.

Pozdravuje Peter

MjI4OGJiNm