Úvod » Články, štúdie, Anab. poradňa: » Kulturistika-články » Tréning » Ešte si nevyrysoval ? Týchto 6 tipov ti to uľahčí ;)


    

Ešte si nevyrysoval ? Týchto 6 tipov ti to uľahčí ;)

6 tipov ako sa rýchlo a účinne zbaviť tuku

novinka

skladom

 

naša cena:
0,00 EUR (0,00 CZK)

Ešte si nevyrysoval ? Nevadí , stále máš šancu

6 stratégií , ktoré vám zaručene pomôžu ;)


Vonku je krásne teplo a leto je v plnom prúde.  Tak čo, chalani ? Už ste zrysovali ? Alebo sa držíte motta : Objem robí dojem ? :D Pre tých, ktorí idú stále objem a predsa len by chceli mať plážovú formu, mám tu pre vás pripravených pár tipov, ako to dosiahnuť. Prvý tip, ktorý ti dám je , aby si chodil častejšie do posilky . Určíte by si rád  zhodil tuk a ukázal tvoje ťažko vydreté svaly pred nežnejším pohlavím na kúpalisku alebo niekde na dovolenke . Samozrejme, že to nerobíme len kvôli dievčatám a ver mi, že moje tipy ako zhodiť tuk, nebudú vôbec komplikované ;) stačí ak budete jesť správne potraviny a navštevovať častejšie posilku a výsledky sa zaručene dostavia. V 6tich krokoch ti v skratke vysvetlím, v čom spočíva trik pre spaľovanie tuku. Výsledkom budú pekné a vyrysované svaly.

1. Cvičenie, cvičenie a ďalšie cvičenie

V úvode som to už spomínal. Bez ohľadu na to, aký máš tréning, je nutné trošku dupnúť na plyn a makať častejšie. Kámo, tréning musíš mať taký, že keď skončíš, budeš žmýkať triko. Ak si doteraz robil  5 sérií drepov po 8 opakovaní, šupni tam ešte jednu sériu navyše. Po skončení tréningu vylez aspoň na 15 minút na bežiaci pás v miernom tempe. Poprípade sa choď bicyklovať cez deň voľna alebo choď hrať futbal s kamošmi. Viem, že väčšina z vás je pracovne vyťažená, ale vždy sa nájde 10-15 minút na nejaké to kardio navyše : však ?:) Ďalšia možnosť je skrátenie prestávok medzi sériami počas tvojho tréningu. Ak si doteraz mal pauzu 1,5 minúty,  skráť to na 1 minútu, skús mierne navýšiť váhy aspoň o 1kg. Ver mi, výsledky sa dostavia veľmi rýchlo.

2. Stačí jesť trosku menej.

Strava, ach tá naša strava ...

Po prvé, strata významného množstva hmotnosti teda tuku si vyžaduje určité vážne počítanie kalórií. Musíte vedieť, aký je váš denný kalorický príjem , aby ste mohli vypočítať, o koľko budete musieť znížiť kalórie na základe vášho typu tréningu a cieľov straty tuku.

Môj rýchly tip - zisti koľko kalórií zješ priemerne za deň a znížiš to o 250 kalórií. To, že znížiš kalorický príjem o 250 kalórií, bude mať za následok to, že tvoje telo bude využívať tukové zásoby ako zdroj energie. Na začiatok to určite stačí, časom budeš musieť uberať viac kalórií.


3. Veľa  bielkovín a ešte viac ovocia a zeleniny

Dopraj si veľkú porciu ovocia a zeleniny každý deň. Ideálne kombinácie sú zeleninové šaláty s kuracím mäskom , špenátom, brokolicou, špargľou, strukoviny alebo orechy.  Uvedom si, že ak chceš vyzerať naozaj dobre , nekvalitné sacharidy a nezdravé potraviny by si mal z jedálnička vynechať. Preferuj len čisté bielkoviny, vitamíny z ovocia a zeleniny a kopec zdravých tukov v zdravej miere.

Ďalšia dôležitá vec je, vzdať sa chuti na cukor. Mám na mysli keksíky, cukríky a iné pochutiny. Nahraď to ovocím alebo si ráno môžeš dopriať lyžičku medu. Viem, že cheat day je deň, na ktorý sa v diéte tešíš, ale ak chceš naozaj vyrysovať, dopraj si ho každý 2hý týždeň. Je to tvrdé, ale nezabúdaj, že sa potrebuješ dostať rýchlo do formy :) . Tvrdú diétu a spaľovanie tuku ti môžu trošku uľahčiť naše spaľovače tuku, ktoré nájdeš tu . Pamätaj, že aj tá najlepšia strava a spaľovače tuku nebudú mať význam, ak telo nerozbiješ poriadnym tréningom v posilke ;)

 

4. Mŕtve ťahy budú v diéte tvojím najlepším kamošom.

V diéte máš obmedzenú dennú dávku energie. Musíš premýšľať nad tým, ako efektívne túto energiu využiť. Aj v diéte potrebuješ cvičiť s ťažkými váhami, preto je ideálne zvoliť komplexné cviky. Ak by niekto nevedel, čo to je, tak sú to v skratke cviky , ktoré zaťažujú viac svalových partií naraz. Ja osobne by som zvolil kráľa všetkých cvikov : Drepy, mŕtve ťahy, bench press a cviky na brucho, ktoré by so zaradil do každého tréningu. Tieto hard cviky zaťažia viac svalových partií naraz, budujú silu, svalovú hmotu a podporujú rýchlejší úbytok tuku. U všetkých týchto cvikov musíš mat 110% techniku a trénovať by si mal minimálne 3-4 x za týždeň. Treba si tento tréning dobre naplánovať. Musíš rátať s tým, že po ťažkých cvikoch budeš potrebovať nejaký ten čas na regeneráciu. Ak máš v daný deň zjesť nejaké sacharidy, ideálne je si ich nechať do po tréningového jedla , aby si podporil rýchlejšiu regeneráciu.


5. A čo tak skúsiť intermittent fasting – prerušované hladovanie ?

Je to v stravovaní novodobý trend. Pomerne veľa športovcov prešlo na tento typ stravovania, keď že je oveľa jednoduchší. V skratke to funguje tak , že 16h hladuješ a 8 hodín hoduješ. Resp. si celodennú dávku kalórií musíš rozdeliť tak, aby si ich prijal počas týchto 8 hodín. Potom 16 hodín neprijímaš žiadne jedlo. Do 16h hladovky sa ráta aj spánok. Je dokonca povolené prijať pár proteínových šejkov ( iba 80% proteín - čistá srvátka ) ideálny je proteínový izolát, ktorý mame tiež v ponuke za super cenu tu . Tento typ stravovania môžeš využiť  ako žolíka v prípade, že už si tvoje telo zvykne na štandardný typ stravovania , ktorý si mal doteraz. Ber to tak , že telo si rýchlo zvykne, a nechce sa  len tak vzdať tukových zásob . Intermittent fasting je naozaj efektívny systém stravovania a má to naozaj veľa výhod. Jednou výhodou je , že nemusíš so sebou vláčiť každý deň ruksak plný dóz. Ako by to mohlo v praxi fungovať ? Dajme tomu, že chodíš spať o 23:00 a ráno vstávaš o 07:00. Od 23:00 do 07:00 keď si vstal prešlo presne 8hodín. Prvé jedlo a 8hodinove hodovanie ti začína presne od 15:00 do 23:00. Presne v tom čase musíš zjesť všetky denné kalórie. Samozrejme, že si to môžeš prispôsobiť podľa seba ako to tebe najviac vyhovuje. Dôležité je, aby si 8 hodín jedol a 16 hodín držal post. Ako som už spomínal, počas pôstu môžeš prijať čisté bielkoviny z 80%+ srvátky.  Na inter. Fasting som prešiel aj ja. Už ma nebavilo nosiť so sebou tašku s dózami a každé 2hodiny jesť ako krava na lúke. Ver mi, že výsledky sa dostavia veľmi rýchlo ;)


6. Kardio naše každodenné

Na začiatok malá úvaha . Jedna poriadna polievková lyžica Nutelly má 30g. To sa rovná presne 164kcal. Neveríš ? Čekni etiketu, viem že ju máš v kuchyni v poličke :D Na to, aby som spálil 164kcal musím behať na orbitreku cca 15-20minut. Chápeš, čo ti tým chcem povedať ? :)

Nie sme stroje , sme ľudia J Skôr či neskôr podľahneme pokušeniu ako napríklad zmrzlina, poriadna gazdovská pizza alebo poriadny hambáč v meste. Nechcem, aby ste si to kvôli diéte nedopriali, chcem vám len povedať to, že je dobré, ak by si si každý tréning trošku zabehal na páse. Aspoň tých 15 minút po tréningu ti určite pomôže. Dobrý tip je zvoliť HIIT. To je intervalový tréning , ktorý ti nezaberie veľa času  a je naozaj intenzívny.  V skratke, 30sekúnd poriadne šprintuješ a 1 minútku ideš pomalé tempo. Urobíš takých 6-7 intervalov a kardio máš z krku ;)

Veľa šťastia a trpezlivosti v diéte Vám praje

Peťo ;) www.elitesupps.sk

 

NÁZORY A OTÁZKY NÁVŠTEVNÍKOV

Upozornenie. Správca webu si vyhradzuje právo zmazať vulgárne alebo také príspevky, ktoré by poškodzovali záujmy správcu webu.

YzYwYTE