S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.

Novinky :

arr3Špeciálna ochrana Pečene GUARDIAN opäť dostupná ;)Kvalitný doplnok určený na ochranu a podporu vašej pečene, rovnako aj pre ochranu vašich orgánov.... arr3Novinka v Ponuke Švajčiarske Peptidy NouveAuxNouveaux switzerland je popredným švajčiarským výrobcom Peptidov určených pre výskum a lekársku... arr3Testovali sme Bioniche USA. RoidTEST dopadol výborne !Nazdar Chalani, Konečne som sa dostal k dlho sľubovanému testu Bioniche Pharmy. Niektorí ste si ich... arr3Prečo nikdy nekupovať FAKE roidy ?!Nekupujte FAKE, v niektorých prípadoch vám hrozí smrt.... Je veľmi dôležité, aby ste vedeli, čo...

KONTAKTY

eshop.elitelabs@gmail.com
napíšte nám

Úvod » Články, štúdie, Anab. poradňa: » Všetko o Peptidoch : » Spoločné užívanie MGF a IGF

Články, štúdie, Anab. poradňa: / Spoločné užívanie MGF a IGF

Súčasné užívanie IGF-1 a PMGF, alebo ich užívanie jednotlivo

-Súčasné úžívanie IGF1 a PMGF môže byť zlou kombináciou, pretože obsadzujú rovnaké druhy receptorov, preto PMGF môže inhibovať účinky IGF1. Napriek tomu sa táto kombinácia spolu užíva, a preto pri súčasnom úžívaní týchto dvoch peptídov je najideálnejšie aplikovať IGF-1 vždy až po 24 hodinách od aplikácie PMGF.

-Súčasné užívanie IGF-1 a PMGF po dobu 4-5 týždňov prinieslo z praxe minimálne prírastky, dotyčný ale užíval nízke dávky PMGF, jeho sparing užíval ale vyššie dávky PMGF a zaznamenal omnoho väčšie prírastky, hlavne v oblasti aplikácie.

-Najlepšie ale je užívať IGF-1 cca 4 týždne (priemerná doba, kedy už stráca účinnosť) a potom prejsť na PMGF cca 3-4 týždne, aby sa podnietilo rozmnožovanie satelitných budniek, potom znovu začať užívať samotný IGF-1 a potom znovu celý cyklus dookola....

-Existuje mnoho spôsobov užívania MGF a IGF1, väčšina z nich prinášajú uspokojivé výsledky, ale tie závisia od mnohých faktorov.... Koluje množstvo informácii na internete o kombináciach a účinkoch, ale všetko je to v podstate len v teoretickej rovine, pretože všetky uskutočňované štúdie sa robili zatial len na zvieratách. Mnoho lekárov spochybňuje bezpečné užívanie IGF-1, kvôli zvýššeniu rastu nádorov, zväčšeniu orgánov..... IGF1 priamo nespôsobuje vznik rakoviny, len dokáže zvýšiť tempo jej rastu.

-V ľudskom tele IGF-1 je rozštiepené na rôzne druhy, ktoré majú rôzne anabolické vlastnosti. IGF-1 receptory sú pripravené vo veľkej miere prijímať hlavne hned po cvičení. V podstate v najväčšej miere prijímajú kyselinu mliečnu. A práve táto kyselina mliečna je dôvod rozšttiepenie sa IGF-1 na iné druhy ako napr. na 1-3 IGF-1, ktorý je 10 krát silnejšie ako IGF-1EA. Najbežnejší druh IGF-1 je práve R3 IGF-1 alebo LR3 IGF-1.
-Z nových vedeckých poznatkov je známe, že dôsledkom rastu hladiny IGF-1 BP3 rastie half-life IGF-1. Samotné IGF1 ma half-life cca 20 minút, s rastom IGF-1 BP3, jeho half-life sa predlžuje na cca 6-12 hodín.
-IGF-1EA vo svale dokáže podnietiť hyperpláziu. Hypertrofia je známy pojem pri užívaní AAS, teda ide o rozšírenie svalových vlákien, ale hyperplázia je zvýšenie počtu svalových vlákien.

-Užívanie MGF zvyšuje množstvo satelitných buniek a tým rastú svalové vlákna, tiež zvyšuje protosyntézu. Prirodzená hladina MGF v tele ma najvyššiu hladinu tak cca 1-2 dni po cvičení a potom to začína prudko klesať do cca 4 dní. MGF je veľmi dôležitý pre rast svalov, na to poukazujú aj štúdie u ľudí so svalovou dystrofiou (ich telo produkuje IGF-1 ale produkcia MGF chýba).

-Kombinácia MGF a LR3 IGF-1 poukazuje na posunutie vašich genetických limitov. Taktiež štúdie poukazujú ich spoločné užívanie ako skvelý nápad po AAS cykle na udržanie svalových prírastkov, dokonca mierny nárast. Zvyšuje sa protosyntéza a zároveň dokáže do istej miery paliť tuky.

-Takže ako zostaviť ideálny cyklus??? Veľmi ťažko sa odhadujú primerané dávky, pretože reálne sa ani nedá zmerať potrebné množstvo MGF vo svaloch a koľkoch ho vôbec telo využije, ak je podávaný v syntetickej podobe. Pretože príšliš vysokou dávkou môže nastať produkcia protilátok, ktoré regulujú využitie MGF receptromi.
-Kedže LR3 IGF-1 sa nevyskytuje prirodzene v tele, všetky štúdie sú založené na prirodzene existujúcom sa hIGF-1 v tele. Skvelé výsledky boli pozorované pri dávkovaní LR3 IGF-1 na 60-120mcg denne, po cca 4 týždňoch sila účinkov začina pomaly klesať kvoli veľkému počtu protilátok vyvolaný z vysokej hladina IGF.
-Najvnošie štúdie poukazujú na fakt, že MGF funguje iným spôsobom ako IGF-1 a neblokuje voľné receptory voči ich využitiu. Najideálnejšie dávky sa pohybujú od 20-100mcg po cvičení.


Príklad spoločného užívania MGF + LR3 IGF-1

Deň 1: 150mg PEG-MGF 1-2 hodiny pred fyzickou záťažou
Deň 2: 10mcg-20mcg LR3 IGF-1 PWO
Deň 3: nič
Deň 4: 10mcg-20mcg LR3 IGF-1 pred raňajkami
Deň 5: 150mg PEG-MGF 1-2 hodiny pred fyzickou záťažou
Deň 6: 10mcg-20mcg LR3 IGF-1
Deň 7: Žiadne

-Tento spôsob užívania je skvelý práve v tom, že umožňuje naštartovať rast práve zaostávajúcich svalových partií. Táto schéma, ktorú si si práve prečítal, je prirodzený spôsob akou telo využíva tieto peptídy v tele, samozrejme ale dávky su mnohonásobne vyššie, oproti prirodzene vylučovanýmm hladinam v tele.
-Toto dávkovanie sa zdá byť aj celkom fajn z hľadiska regulácie citlivosti receptorov.
-Užívanie MGF môžete kľudne aplikovať hned po tréningu. Ale výsledky posledných štúdii poukazujú na lepšie svalové zisky a rýchlejšiu regeneráciu, ak sa užíval pred tréningom.


ZAUJÍMAVÝ EXPERIMENT =

-Z experimantov na krysách sa zistilo, že spoločné užívanie IGF1 + MGF po dobu 24 dní dokázalo znížiť hladinu tuku v tele o 12% a zvýšiť podiel svalovej hmoty o 10%. U ľudí, kvoli bohatšej strave na bielkoviny, sa predpoklada väčší potencionálny nárast svalovej hmoty.
-Štúdie poukázali taktiež na to, že zvýšené užívanie MGF v podstate podporilo omnoho vyššie využitie voľných aminokyselín 1-2 dni po tréningu.
-Vedci sa zhodujú, že užívanie väčších dávok MGF a LR3 IGF-1 má potenciál pomerne silno naštartovať rýchlu regeneráciu svalov za oveľa kratšiu dobu, ako pred ich užívaním.
-Taktiež sa zhodujú na tom, že ich dlhodobé užívanie môže mať za následok zníženie tvorby MGF a IGF1 v tele, čo by sa ale malo po určitej dobe vrátiť do normálu.

 

-Obe druhy peptídov, teda MGF a IGF, pri ich užívaní predstavujú riziko hypoglykémie, pretože pôsobia tiež v inzulínových receptoroch.
-Teda spoločné užívanie MGF a IGF často navodí stav hypoglykémie s príznakmi závratov, zmätenosti, depresie, trasúce sa končťatiny, postupná strata vedomia.
-Mierna hypoglykémia sa ešte dá zachrániť a to tak, že treba zjesť 10-20g cukru vo forme jednoduchých sacharidov v sladených šťavách alebo abo glukózou vo forme tabliet
-IGF vytvára nové svalové bunky a pomáha poklesu telesného tuku a MGF pomáha uľahčiť rast nových svalov + podporiť stratu tuku.

-V začiatkoch sa užívalo IGF denne cca 30 dní, kedže jeho anabolický účinok postupne klesá. Tento spôsob je kritizovaný hlavne kvoli sesenzibilizácii receptorov. Preto následne prišla hned druhá forma užívania v podobne 5 dni ON a 2 dni OFF a takto sa to opakovalo cca 3-4 krát, teda celková dĺžka cyklu bola približne rovnaká ako v prvej variante. Ale problém s preplnenými receptormi sa neodstránil.
-Potom prišlo na scénu MGF, bol považovaný za akúsi novú \\\\\\"super vec\\\\\\" v oblasti dopingu, neskôr ale kvoli reálnejšej využiteľnosti bolo vyvinuté PEG-MGF, ktorý má omnoho dlhší half-life, teda 1-3 dni oproti klasickému MGF, ktorého half-life je par hodín, ak vôbec.

-Hned ako prišlo na scénu MGF, tak svitla myšlienka spoločného užívania MGF a IGF-1. Ibaže tento veľký potenciál rýchlo opadol, prečo? Problém je v tom, že spolu nepracujú dobre. Podstatné je ich načasovanie, pretože MGF množí kmeňové bunky a keď sa množia bunky, nemôže sa tvoriť nové tkanivo, čo je hlavný účinok IGF-1. Preto spolu nie sú kompatibilné.
-Samotné užívanie IGF inač prináša tiež super výsledky, nevýhodou je akurat znecitlivenie receptorov od 30-50 dni... a v podstate neexistuje žiadny spôsob predlženia účinku, alebo?

-Prirodzená hladina IGF a MGF v tele je stále iné, čo záleží od rôznych faktorov, ide teda o prispôsobovanie sa potreby rastu nových tkanív, alebo nutnosti ich opravy. Najmä po fyzickej záťaži sa hladina MGF v tele prudko zvýši a zároveň nastáva prudký pokles IGF. Preto užívanie syntetického IGF spolu s MGF je nelogické, jednoducho týmto je dokázané, že MGF a IGF nepracujú synergeticky, ale kontraproduktívne. V 12-36 hodine hladina MGF začína klesať a zároveň sa zvyšuje hladina IGF v tele, ktorá dokončí prácu, teda dokončí množenie buniek tým, že ich prepojí novým tkanivom. Tento proces sa opakuje za každou fyzickou záťažou.

-Teda kľúčom k úspechu je správne načasovanie dávkovania MGF a IGF. Teda MGF je najlepšie dávkovať priamo po tréningu a IGF-1 až 24 hodín po tréningu.
-Ďalším spôsobom je užívanie iba samotného IGF-1, aj ked možno to nie je práve najefektívnejší spôsob anabolizmu.

-Rozpis (príklad)

Nedeľa - OFF Tréning - stredná-den PegMGF 200-300mcg
Pondelok - ON Tréning (popoludní)
Utorok - OFF Tréning - Popoludní IGF 40-80mcg
Streda - ON Tréning (popoludní)
Štvrtok - OFF Tréning - Popoludní IGF 40-80mcg
Piatok - ON Tréning (popoludní)
Sobota - OFF Tréning - Popoludní IGF Injection 40-80mcg

-Takýmto spôsobom užívania by sa mala predĺžiť dlhodobosť účinku týchto peptídov.


Rozpis (príklad)

Nedeľa - OFF Tréning
Pondelok - ON Tréning (popoludní) - 1hod po T MGF 50mcg do precvičovaných svalov
Utorok - OFF Tréning - Popoludní IGF 40-80mcg
Streda - ON Tréning (popoludní) - 1hod po T MGF 50mcg do precvičovaných svalov
Štvrtok - OFF Tréning - Popoludní IGF 40-80mcg
Piatok - ON Tréning (popoludní) - 1hod po T MGF 50mcg do precvičovaných svalov
Sobota - OFF Tréning - Popoludní IGF 40-80mcg

-tento rozpis blízko napodobnuje prirozdené klesanie a stúpanie hladín MGF a IGF v tele, samozrejme ale v syntetický a vyšších dávkach.


-V podstate z toho čo som preložil pár člankov a prečítal info na našom fore, si myslím že najlepšie užívanie MGF a IGF súčasne je práve tento rozpis

Nedeľa - OFF Tréning
Pondelok - ON Tréning (popoludní) - 1hod po T MGF 50mcg do precvičovaných svalov
Utorok - OFF Tréning - Popoludní IGF 40-80mcg
Streda - ON Tréning (popoludní) - 1hod po T MGF 50mcg do precvičovaných svalov
Štvrtok - OFF Tréning - Popoludní IGF 40-80mcg
Piatok - ON Tréning (popoludní) - 1hod po T MGF 50mcg do precvičovaných svalov
Sobota - OFF Tréning - Popoludní IGF 40-80mcg

-Odpoveďou na otázku, prečo práve takto??? Pretože v prvom rade je podstatné pochopiť ako práve MGF a IGF-1 v tele chemicky pracujú, resp.spolupracujú a kedy vytvárajú \\\\\\"synergiu\\\\\\". Prirodzne v tele po fyzickej záťaži sa prudko zvyšuje hladina MGF (zároveň sa automaticky zníži hladina IGF), ktorá následne do cca 24 hodín klesá a tento pokles MGF vedie v zostupu hladiny IGF v tele.
-Preto podľa môjho názoru z doterajších poznatkov najideálnejším spôsobom spoločného užívania MGF a IGF je tak, ako je to uvedené v rozpise, samozrejme dávky si treba upraviť podľa potreby

-V podstate ale mám ešte dve nezodpovedané otázky, ale budem hľadať aj na tie odpoveď
1. Ako dlho by mal trvať takýto cyklus
2. Čo po skončení cyklu, treba tiež akúsi \\\\\\"PCT\\\\\\" na znovuobnovenie tvorby týchto peptídov??? kedže vedci sa zhodujú, že ich dlhodobé užívania bude znižovať prirodzenú tvorbu v tele.



MmIzNDFlYz